Beoordelingen van BioToko Zutphen

Recente recensies

5.0
Peter Moen
23 september 2021
Pieter Biezenaar
23 september 2021

Geweldig!!!

Hinke
22 september 2021
NN
18 september 2021

Heerlijke Gado Gado gegeten.

Marieke
17 september 2021
Ellen de Wilde-Koolhof
16 september 2021

Heerlijk gegeten. De rijsttafel is voor 2 personen wel aan de ruime kant, we kunnen er nog een dag van genieten.

Ferry Timmer
13 september 2021
R. Liesker
12 september 2021

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yori
12 september 2021

Heerlijk als altijd! Als jullie een nieuw gerecht hebben proef ik het graag

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alwin
12 september 2021
Doina
12 september 2021

Altijd perfecte kwaliteit en service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
9 september 2021
Kaat Scheers
6 september 2021

De gado gado was weer heerlijk, maar helaas was het rundvlees van mijn man deze keer niet mals, maar wat taai en droog. Dat zijn we niet van jullie gewend. De bezorging was snel en prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
4 september 2021

Heerlijk!! Wel zou ik verwachten dat er een papieren tasje en kartonnen verpakkingen zijn bij BioToko. Dus dat is een verbeterpuntje :)

Martine van Trommel
3 september 2021

smakelijk, op goede temperatuur

Kim worbts
31 augustus 2021

Nou ik vond het eten niet echt lekker

Anna
29 augustus 2021

Biotoko is flink aan de prijs en het is voor ons eigenlijk altijd net wat te weinig, maar omdat het zo lekker is verwennen we ons gezin af en toe met de Biotoko. Van 3 jaar tot 50 jaar, en alles ertussenin, iedereen likt de vingers erbij af ;) Ook weleens bij andere toko's geprobeerd, daar krijg je misschien meer voor minder geld, maar qua smaak haalt het 't echt bij lange na niet. Wij zijn dus super fan van Biotoko Zutphen!

Diewke Heikens
28 augustus 2021

Hartelijk dank voor het toevoegen van sambal telor op het menu bij online bestellen nadat ik daar bij het ophalen van mijn vorige bestelling om had gevraagd.

LeJo
26 augustus 2021

bezorger bood verontschuldigingen, dat was okee. maar bestelling was eerst verkeerd bezorgd en kwam 25 minuten later aan, enigszins lauw.

Silvertand
25 augustus 2021
Philipsen
25 augustus 2021
Douwe van Randen
25 augustus 2021

Het eten was lekker! De hoeveelheid mag van mij voor die prijs wel wat meer zijn. En dan: altijd die plastic bakjes ... Dat past een biozaak niet. Hebben we wel vaker geopperd, maar jullie zeggen dat er geen goed alternatief is. Maar dat is er wel. Informeer maar eens bij 'Jacqueline kookt' in Zutphen. Mvg!

Reactie van BioToko

Fijn dat het zo gesmaakt heeft. Jaqueline werkt op een andere manier dat is voor ons niet mogelijk. Wij warmen de gerechten op in de magnetron en daar past een specifieke verpakking bij die niet smelt, in de fik vliegt of doorlekt. Helaas hebben wij daar nog niets geschikts voor gevonden. Dit is het best recyclebare plastic doordat het zo schoon is. Zie ook onze website.

René
23 augustus 2021

De bezorging was op de afgesproken tijd. De maaltijd smaakte heerlijk en was warm gearriveerd.

Alwin
22 augustus 2021
Arjan
21 augustus 2021

Van een heerlijke (afhaal) maaltijd genoten, absolute aanrader!

Marco
20 augustus 2021
Mir
19 augustus 2021
Elske Ponten
19 augustus 2021
piet de goede
18 augustus 2021

een iets vlottere afhandeling bij het ophalen zou fijn geweest zijn. maar het was ook erg veel( 3 rijsttafels ), verder prima.

Remko
18 augustus 2021

Heerlijk vegetarische Rijsttafel gehad. Vrij prijzig, maar met de verse biologische ingrediënten het meer dan waard. Lekker veel (vega) variatie. Voor mij beste rijsttafel die ik ooit heb gehad. Aanrader!

R.E. de Wit
16 augustus 2021

De smaak van de nasi goreng (zowel de standaard als ook de nasi djawa) was goed; echter, de rijst zelf was NIET gaar. Erg jammer, want dat doet afbreuk aan een lekkere volle smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maria
14 augustus 2021

Compliment voor zowel de kwaliteit als de bezorging , maar ik was al tevreden over Bio Toko .

Rob
12 augustus 2021

Heerlijk eten, smakelijk, goed bereidt, draadjesvlees zacht en mals. Kom daar nog maar eens om.

Koier
10 augustus 2021

Een goed verpakte opgewarmde hap

Peter
9 augustus 2021

Erg lekker, vers gemaakt. Heel vriendelijke bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cas
8 augustus 2021

Heerlijk gegeten! De gado gado en rendang waren erg goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jokr
8 augustus 2021

Fantastisch ook volgens onze (Indische) familie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Versluis
8 augustus 2021

Prima. Prima

Joke
7 augustus 2021

Het was weer heeerlijk

Annette
7 augustus 2021
Saskia
7 augustus 2021

Heerlijke waren de vegan en vlees rijsttafels die we afgehaald hadden. Vriendelijk personeel. Zelf hou ik van pittig dus misschien een idee dat de liefhebbers een klein bakje lekkere sambal erbij kunnen kiezen.

Erika Schoenmakers
5 augustus 2021

Het was, zoals altijd, weer heerlijk. Alleen vond ik 3 sajoers met spercieboontjes een beetje eenzijdig. Daar kan best iets anders op verzonnen worden!

Simone
4 augustus 2021

Het was onze eerste bestelling bij bio toko. Het eten was heerlijk en je kan proeven dat het met verse ingrediënten gemaakt wordt. Enigste aandachtspuntje voor ons was de portie grote. Wij zijn grote eters en de porties hadden van ons wat royaler mogen zijn.

Toetsie
4 augustus 2021

Super lekker gegeten, goede smaken, kwaliteit vs prijs is top wat betreft ons. Nog prima op tijd ook!

Ingrid kresse
2 augustus 2021

Heerlijke smaak. Alleen rijst ipv mihoen, en de rijst was tamelijk hard. Graag minder plastic (verpakking) aanbieden, past beter bij jullie imago als bio/ eco winkel. Papieren tasjes en karton of bamboo bakjes? Succes ermee, ik kom zeker vaker.

M&M
2 augustus 2021
Liedy
31 juli 2021

Wat heerlijk dat bio toko nu ook bezorgt!! Het was heerlijk en ook nog eens goed warm!

Katherine Mathot
31 juli 2021

Het eten smaakte echt verrukelijk, en was nog heet toen het bij mij thuis geleverd was. Wel mis ik de "tederheid" van het rundvlees. Voor de rest was het echt heel goed!

Kees Bal
30 juli 2021

Exact op tijd en heerlijk gegeten !

Diewke Heikens
29 juli 2021

Hiervoor bestelde ik altijd telefonisch, nu voor het eerst online. Helaas vond ik bij de bestelling van twee vega drievaksmaaltijden in het keuzemenu, bij Kies 1 eiwit/groente, geen Sambal telor zoals ik telefonisch altijd wel bestelde. Nu heb ik in plaats daarvan Foeyong ei besteld en persoonlijk vind ik Sambal telor lekkerder. Kunnen jullie Sambal telor in het online keuzemenu opnemen? Overigens hebben we weer gesmuld van jullie maaltijden.

Thuijns
29 juli 2021

Alleen jammer dat het eten in een plastic tas werd bezorgd.

Tom Haggeman
27 juli 2021

Op tijd, warm en heerlijk!

Ro
26 juli 2021

Lekker eten, had nog iets warmer mogen zijn. Keurige snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim
26 juli 2021

Super lekker. Goede prijs kwaliteitverhouding. En de bezorging was helemaal goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjon van Nimwegen
25 juli 2021

Heerlijke rijsttafel. Alles smaakte voortreffelijk. Top !!!

Suzan
25 juli 2021

Het was heel lekker maar ik heb een klein verbeterpuntje: Het zou handig zijn als jullie in het vervolg de bakjes kunnen labelen met wat er in zit. Ik had een vegetarische en vlees rijsttafel besteld maar we konden het moeilijk uit elkaar houden omdat er nergens op stond wat vegetarisch was.

Ferry Timmer
25 juli 2021

Het was heerlijk! Maar de persoon die de Peteh-bonen versnipperd moet daar onmiddellijk mee stoppen.

W. Hoek
23 juli 2021

Alles was goed tot zeer goed. Alleen jullie gado gado voldoet niet, cijfer 4 en een ster minder.

Elsbeth Ruys
17 juli 2021
Marjanne
14 juli 2021

Het bestellen werkte heel handig, evenals het afrekenen. Bij het ophalen stond ik met een paar minuten weer buiten met m’n complete maaltijd en een goed advies hoe het op te warmen. En we hebben héérlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!

Lies Prins
13 juli 2021

Echt heerlijk eten en op tijd bezorgd

Els
12 juli 2021

Lekker, gezond, aardige mensen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra Stigters
10 juli 2021

Zeer gebruikersvriendelijke bestelsite! En heel fijn dat de bestelling dan ook inderdaad op het afgesproken tijdstip klaarstaat. Een klein verbeterpuntje: het zou handig zijn als je je bestelling nog ergens na kunt lezen. Nu ging ik ineens twijfelen of ik het juiste ophaaltijdstip wel had ingevuld. Ik kon het nergens terug vinden. Maar misschien had ik niet goed gekeken. Verder alleen complimenten. Ook voor het eten, dat was weer heerlijk!

Mehdi
10 juli 2021

Alles goed. Aardige bezorgster, warm en lekker eten.

Wemke
8 juli 2021

Echt heerlijk eten!

Els Weultjes
8 juli 2021

Goed verzorgd en lekker warm

Harry Sluiter
5 juli 2021

Eten prima, keurig op tijd, alleen hadden we 1x Bami besteld en we kregen de nasi goreng. Geen wereldramp, maar volgende keer de bestelling wat nauwkeuriger lezen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hein Alberts
5 juli 2021

prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marije Bloemendaal
3 juli 2021

Supersnel gebracht. Hele keurige bezorgers. Echt heel warm en vers afgeleverd én echt zalig! Echt aanrader! Petje af!

Gea Lubberink
1 juli 2021

het was weer verrukkelijk!

Danielle
28 juni 2021

Heerlijk eten netjes op tijd bezorgd met een snelle fiets, precies zoals ik van een biotoko zou verwachten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
28 juni 2021

Goed is goed Ik zou niet weten wat nu nog lekkerder of beter moet

Clemens&Lidy
27 juni 2021

Heerlijke gerechten!!! Snelle (Zutphen) en prettige bezorging.

Marieke
27 juni 2021
Ceciel
25 juni 2021
Joke
23 juni 2021

Heerlijk en mooi op tijd

Luuk Krol
22 juni 2021
Machteld
21 juni 2021

Heerlijke vega rijsttafel. Goede smaak, divers, en meer dan genoeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eva
20 juni 2021
Martin
20 juni 2021

lekker en precies op tijd

Rob
16 juni 2021

Erg lekker, voor herhaling vatbaar.

Marije Bloemendaal
16 juni 2021

Heerlijk warm en zalig van smaak en door supervriendelijke bezorgster afgeleverd.

Joke
15 juni 2021

Prima!

hendrik jan schuurman
14 juni 2021

De rijsttafel was weer heerlijk, dit keer met als extra sate atjam met sate saus, en babi ketjap. De bezorging was keurig op tijd. Alles bij elkaar zeer tevredenmet de kwaliteit en service!

Eric
10 juni 2021

Voor zowel kwaliteit als bezorging het maximale puntenaantal, want het eten was bijzonder smaakvol en héél belangrijk: goed warm, al weet ik dat Indonesisch eten niet bijzonder warm gegeten wordt. De bezorging was vlot en op tijd, de verpakking was goed.

Vrijburg
8 juni 2021

Was lekker maar lauw. Kennelijk lang(er) onderweg geweest.

RP
7 juni 2021

Het eten smaakte voortreffelijk en alles was precies op het gevraagde tijdstip bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Riethorst
5 juni 2021

Prima geregeld en het was heerlijk.

PD
5 juni 2021
Gerdie Deterd
4 juni 2021

Snel bezorgd en een gezonde en vers bereide heerlijke Indische maaltijd!

Elsbeth Ruys
1 juni 2021

Was heerlijk en ruim genoeg

Lidy
31 mei 2021

WAs héerlijk!!! En fijn om zeker te weten dat er alleen gezonde ingrediënten inzitten!

Toon
30 mei 2021

Het was erg lekker. Authentiek Indonesische rijsttafel. Een sticker op de bakjes wat wat is zou erg makkelijk zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nelleke
30 mei 2021

Dit was een heerlijke rijsttafel

hendrik jan schuurman
30 mei 2021

We waren wat laat met bestellen, maar dit gaf geen probleem. Netjes op tijd geleverd, en heerlijk gegeten, als vanouds. Biotoko is een aanwinst voor een heerlijke rijsttafel voor een redelijke prijs!

Elma Kuijer
29 mei 2021

Uitstekend

Wim
29 mei 2021

De rendang had warmer gekund maar "goeie spullen" kunnen wat hebben: heerlijk!!

f.vosseberg
28 mei 2021

Bestellen gaat prima. Afhalen keurig op tijd. Het eten thuis in de oven opgewarmd en vervolgens zalig gegeten. Kortom, we gaan dit vaker doen.

Christel
27 mei 2021

Helaas waren de gerechten met elkaar verwisseld wat 1 iemand niet doorhad. De ander had niet het juiste eten daardoor. Kip en ei zaten verkeerd om. De bakjes lekten. Het eten werd voor de deur gezet. Kleine moeite om het aan te geven.

Gabriëlla en Amara Dusan
27 mei 2021

Gewéldig lekker. Alleen érg jammer dat t in de microwave gaat ipv oven..

Ro
26 mei 2021

Ontzettend lekker vegetarisch als altijd

van rijn
26 mei 2021

hoewel het eten heerlijk was, waren de doosjes niet helemaal goed afgesloten. daardoor was er veel sap verloren gegaan, en moesten we eerst de tafel schoonmaken voordat we konden eten.

Edith le Blanc
26 mei 2021

Heerlijk gegeten!

Eveline
24 mei 2021

Be beorging was buitengewoon snel en het eten was weer eens super lekker!! gesmuld.

Marjolein
23 mei 2021

Lekkerrrrrrrrr

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
22 mei 2021

Bijzonder smaakvol. Vers. Lekker.

Schuurman
22 mei 2021

Prima geregeld en goede kwaliteit. Bedankt.

Sylvia
20 mei 2021

Wanneer ik geen zin heb om te koken haal ik hier de meest lekkere en verantwoorde maaltijden. Biologisch, vers en met veel smaak bereid.

Renee Heineman
18 mei 2021

We misten een aantal dingen bij onze bestelling. We hadden extra Telor besteld en we miste pindasaus bij de gado gado en we hadden gele rijst erbij besteld, die zat er ook niet bij. Het eten was heerlijk, maar jammer dat het niet compleet was. We wonen te ver weg om er even voor langs te gaan.

henk-jan schuurman
16 mei 2021

Zoals eerder, eenvoudig te bestellen, en bezorging op tijd. En, het was weer heerlijk, voor een mooie prijs! Volgende keer weer!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Prent
16 mei 2021

Wij wonen net in Zutphen. Weten hier nog niet de goede restaurants. Eerste keer laten bezorgen door Biotoko. Erg lekker gegeten, Het eten werd tijdig en lekker warm bezorgd. Gaan zeker nog een keer bestellen!

Lies Prins
14 mei 2021

Die sterren doen het niet. Het eten was heerlijk en de bezorging precies op tijd.

Ponten
12 mei 2021

Mooi op tijd. Netjes afgeleverd en het was nog op goede temperatuur. Helemaal goed.

Ria
11 mei 2021

De rijsttafel was heerlijk, lekker warm en goed verpakt en op tijd bezorgd. We hebben er van gesmuld.

Joop Wigman
11 mei 2021

Was dik voor mekaar.

Els
10 mei 2021

Het was heerlijk eten! Zag er mooi verzorgd uit. Echt een aanrader!

hendrik jan schuurman
10 mei 2021

Het was weer heerlijk, en netjes op tijd bezorgd. Kortom, gewoon goed!

Marianne de Boer
9 mei 2021

Het eten was, zoals altijd, heerlijk. Ik heb het eten besteld en afgehaald op het aangeduide tijdstip. Er stond een rij buiten van mensen die nog niet besteld hadden en ik ben naar binnen gegaan. Op de vraag waar ik moest wachten voor het afhalen kreeg ik geen antwoord en werd nogal onheus bejegend. Mijn verzoek is dan ook om duidelijk aan te geven waar een bestelling kan worden opgehaald om niet te hoeven aansluiten in een rij van mensen die niet besteld hebben. Dat geeft alleen maar verwarring, en een opmerking vanuit de rij. met vriendelijke groet

Dirk
7 mei 2021

authentieke smaak , gewoon uitstekend.

Damen
6 mei 2021

Heerlijk gegeten

Mattijs
4 mei 2021

Heerlijk gegeten

Ennore Kern
3 mei 2021

Was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L. en M. Bonder-Latif
2 mei 2021

Wij zijn al jaren regelmatige en tevreden klanten van de BioToko maar onze laatste bestelling viel tegen wat de ajam ritja betreft. In de 2 bakjes samen zaten 5 stukjes kip, wat flintertjes vlees en saus. Bij vorige recente bestellingen waren beide bakjes goed gevuld hetgeen je ook mag verwachten gezien de prijs. Jammer, hopelijk volgende keer beter.

Bert
2 mei 2021
Meijer
2 mei 2021

Genoten van een heerlijke rijsttafel. Echt een aanrader!

Renée Blok-Winnen
30 april 2021

Goede, duidelijke website. Goede afhaalservice. We hebben weer heerlijk gegeten. Bedankt

Mieke Thors
28 april 2021

Al vaker een recensie geschreven, kwaliteit blijft onverminderd uitstekend. Verrukkelijk gegeten. Hopelijk kan het binnenkort weer bij de toko zelf, met vrienden. Kan me er op verheugen! Bezorging stipt en correct.

Femke
28 april 2021

Heel lekker gegeten

Ponten
26 april 2021

Bestelling was mooi op tijd en het eten was weer heerlijk en nog goed warm.Blijft naar vaker smaken!

Elma Kuijer
21 april 2021

Het was werkelijk verrukkelijk. De hoeveelheid van zo’n drievaksmaaltijd is prima

H.kok
20 april 2021

Lekker en smakelijk eten. Alles nog goed warm en op tijd bezorgt

Hans Derks
19 april 2021

Goede service, vriendelijke bediening en uitstekend eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John van strijp
18 april 2021

Om 18.15 werd de bezorging verwacht, dat was mooi. Om 17.54 kregen we een melding dat het eten onderweg was, om 18.15 geen maaltijd. We hebben gebeld, de bezorgen was onderweg, deze zou binnen 5 Minuten er zijn. Het was Voorbij 18.30 voordat het eten er was. We hebben gegeten, maar niet alles was nog echt warm. Ruim 35 minuten Onderweg met het eten is te lang. Vriendelijke groet John van strijp.

ellen de wilde
18 april 2021

Heerlijk, alsof we weer in Indonesie waren.

henk-Jan Schuurman
17 april 2021

Zoals elke andere week was ook deze week de rijsttafel ((dit keer pittig vlees) heerlijk en de dienstverlening erg goed. Het is geweldig dat BioToko in Zutfen is!

Esther
16 april 2021

Alles smaakte heerlijk Op tijd bezorgd en alles goed warm Top!

Blanksma
16 april 2021

Heerlijk vegetarisch menu We hoefden niet lang te wachten. Vriendelijke bezorger.

Marina
13 april 2021

Het was weer heerlijk wat ons op veel was dat er veel groente bij zat ipv vlees dat zou wel meer mogen.

Renate
12 april 2021

prima kwaliteit! Geen belachelijk grote porties waarvan de helft over blijft, maar ruim voldoende om te genieten en je niet te overeten. Aanrader!!!!

Jeroen
12 april 2021
Martin
12 april 2021

We hadden nasi kuning besteld, en kregen nasi goreng, ook lekker. We blijven tevreden klanten.

anne
12 april 2021

mijn 3-vaksmaaltijd was zo goed als koud. Ik heb zelf de maaltijd afgehaald en woon op 2 minuten afstand lopen van de toko. De boontjes waren niet pittig en ik herkende het groentegerecht ook niet van de foto op de site. Bij deze boontjes zaten maiskorrels en het zag er niet uit als sambal goreng boontjes. De telor was prima. De sate van mijn man was goed, en ook de nasi goreng die hij had. Ook de vegan snickers waren heerlijk, hetzelfde voor de spekkoek. In het verleden gaf ik altijd 5 sterren. Maar nu kan ik niet verder gaan dan 2 sterren, omdat mijn 3-vaksmaaltijd bijna koud was. Dat is niet aangenaam eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rita
11 april 2021

Was weer top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Xxx
11 april 2021
Philippe van der Voort
11 april 2021

Weer super lekker!

Koko
10 april 2021

Heerlijk als altijd

M.Schouten
9 april 2021

Ik vond de prijs te hoog voor deze rijsttafel. Ook was het rundvlees taai. Het viel me tegen helaas.

Anne
9 april 2021

Was echt heerlijk!

Marjon Ristjouw
9 april 2021

Hebben met 3 personen gesmuld van het eten. Ruim voldoende voor ons. Heerlijk gekruid. Bijzonder! Hartelijk dank!

Martine van Trommel
9 april 2021

De bezorger kwam precies op de afgesproken tijd. Top! Het eten was niet warm. Nadat we het zelf warm hadden gemaakt smaakte het prima.

Jannemiek
6 april 2021

Altijd voortreffelijk.

Lisette
6 april 2021

Smaakte heerlijk en werd keurig op tijd bezorgd.

Jozien
5 april 2021

Service was prima! Kon niet beter! Evenzo het eten: groenten waren lekker knapperig ! Vlees : lekker kruidig en de moe: prima! Kom graag terug!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
5 april 2021

De pindasaus bij de saté was veel te zout, de rest prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oma
3 april 2021
G.
30 maart 2021

(H)eerlijk eten Tot snel

Joke
30 maart 2021

We eten altijd graag bij de Bio Toko. Nu halen we af de toe eten op. De smaken zijn uitzonderlijk goed. Dd vegetarische rendang is nieuw. Heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marike
29 maart 2021

Het eten was lekker maar het was niet opgewarmd, wel met aluminiumfolie er om. Het was misschien een misverstand omdat m'n dochter het kwam halen maar we baalden er wel van!

Bosch
29 maart 2021

Ik kon het lekkere eten op de afgesproken tijd meenemen. Jammer dat ik niet in de buurt woon!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E. Jansen
29 maart 2021

altijd weer lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Romy
28 maart 2021

Erg lekker, veel keuze en goede prijzen

Lies Hoogterp
28 maart 2021

Stipt op tijd en lekker.

Lies Hoogterp
28 maart 2021

Ik heb geen idee of ik het goed doe; is vier sterren positief . dan is het goed. Alleen de sate vond ik niet lekker.

Jeroen
27 maart 2021

Ik vond het iets minder goed, boontjes waren nog wat rauw. Reep was niet meegeleverd.

J.G.Ferwerda
27 maart 2021

Wij zijn al lange tijd vol lof over de producten van Bio-toko. Maar we zijn minder te spreken over de website. op een of andere manier komen we daar steeds mee in de knoop. Zo lukte het vandaag niet om een kortingscode toe te voegen ("deze code is al gebruikt") . En bij het bestellen van een rijsttafel verscheen er een overzichtje van toevoegingen, rijst in allerlei soorten. We wilden echter geen toevoegingen. Later begrepen we, dat het geen toevoegingen zijn, maar meer specificaties van de soorten rijst die we zouden willen ontvangen. Eerder was er verwarring over het afhalen of bezorgen. Wordt er nu wel of niet buiten Zutphen bezorgd ? Maar dat voorbeeld heb ik niet meer paraat. In zo'n geval bellen we met Bio-toko, en uiteindelijk komt het dan wel weer goed. Maar de website zit o.i. dus niet gebruikersvriendelijk in elkaar. M.vr.groeten J.G.F.

stijn
27 maart 2021

top, snel warm en lekker.

Marleen Jedema
26 maart 2021

Het biologische eten van de Biotoko was weer heerlijk..zoals altijd!

Annet
24 maart 2021

Heerlijke smaakvolle maaltijd! Eerste keer en zeker voor herhaling vatbaar.

Barbara
24 maart 2021

Stugge lui. Erg lekker eten. Beetje weinig vlees. Prima prijs. Onduidelijk op online bestellen. Je.moet meteen je postcode opgeven terwijl ik het wilde afhalen. Uiteindelijk op.andere manier wel gevonden.

Alize
24 maart 2021
Ben van Thiel
24 maart 2021

Super lekkere authentieke smaken allemaal en geweldig op tijd!

Jaap
23 maart 2021
Wim Altena
22 maart 2021

Heerlijk eten en prima op tijd, stevig aan de prijs maar..........dan heb je ook wat; prijs / kwaliteit verhouding klopt gewoon

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
20 maart 2021

Heerlijke rijsttafel!

henk-Jan Schuurman
20 maart 2021

ook deze bezorging was excellent, net als de voorafgaande. Simpele betellingprocedure, duidelijke updates via email en correcte aflevering. Alls bij elkaar, super!

Felicia
15 maart 2021

De rijsttafel was verrukkelijk , veel verschillende gerechten en heerlijk van smaak. Compliment voor de kok en ook voor de bezorging die was er op de tijd dat ik had gevraagd. Geweldig, dit ga ik vaker doen.

Karla Jurriens
15 maart 2021

Super handig: online bestellen & afhalen. Alleen buiten in de rij was onduidelijk, omdat er ook mensen ter plekke eten wilden bestellen & afhalen, wat volgens mij niet mocht. Maar er kwam iemand vragen wie er besteld had en mochten binnen even wachten. Maar zoals gewoonlijk: heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

brocken
14 maart 2021

Het was weer heerlijk, beoordelingen qua pittigheid kloppen , lekker op tijd klaar en warm mee. We hebben er van genoten. Hoop bij de gerechten dat de groente paksoi tempeh weer terug komt. Die is ook heerlijk!

Astrid Volckerick
14 maart 2021
Wies
14 maart 2021

Heerlijke vega rijsttafel gegeten. Veel groente en lekker pittige tahoe/ tempehgerechtjes. Superkwaliteit!

henk-jan schuurman
14 maart 2021

Weer een uitstekende bezorging van een uitstekende rijsttafel. Bestelling was eenvoudig te doen, en werd snel bevestigd. Ook vlak voor bezorging nog een mailtje dat de bestelling er aan kwam. En, belangrijk, een heel plezierig en opgewekt team, natuurlijk ook uitstekende kwaliteit van de rijsttafel! We blijven graag een klant!

Frank
13 maart 2021

Zoals altijd: heerlijk!

Elco
11 maart 2021

Mooi op tijd, goed warm en goed eten!

Mara
11 maart 2021

Snelle bezorging en altijd top kwaliteit eten! Ik ben en blijf een vaste klant :-)

Paul Buijs
9 maart 2021

Prima vegetarische rijsttafel. Tweede keer in een maand besteld en van kunnen genieten. Zelfs met korting door "week zonder vlees".

wendy lodder
8 maart 2021

Boontjes te rauw De saus te zoet. Nassi niet smakelijk , droog, niet Indisch gekruid. Sorry

Annet
7 maart 2021

Wij hebben weer heerlijk gegeten! Zelf thuis warm gemaakt, dat is goed te doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
7 maart 2021

Boven verwachting lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Riet
7 maart 2021

Zoals altijd; uitstekende kwaliteit en echt heerlijk goed gekruid Indonesische rijsttafel.

Versluis
7 maart 2021

Prima. Prima

Anne
7 maart 2021

Lekker, vers, warm en pittig. Precies wat we nodig hadden. Porties leken niet zo ruim maar het was echt genoeg.

Hendrike
6 maart 2021
Remco
6 maart 2021

Heerlijk gegeten en levering conform afspraak!

hj schuurman
6 maart 2021

Wij bestellen regelmatig een rijsttafel. Simpel bestellen, goede keuze, en uitstekende service bij de aflevering. En, het meest belangrijk, alles smaakt heerlijk! Dus een goede, beter een uitstekende, aanrader!!

honger
5 maart 2021

mooie smaken, maar wat een kleine porties. we zijn geen grote eters, maar dit is wel heel karig.

Elsepels
2 maart 2021

Echt lekker en ook nog biologisch en gezond

Renée Blok
2 maart 2021

De bestelling stond klaar bij ophalen. We hebben weer heerlijk gegeten. Ik zou niet weten wat hier nog aan te verbeteren valt. Voor ons de lekkerste Toko die we kennen.

Arend
1 maart 2021

Heerlijk. Goed van smaak. Niet vet, niet (te) zoet, niet te zout. Mooie verrassing.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjorie Paol
28 februari 2021

Heerlijk als altijd. Lekker warm, recht van de fiets, zo op tafel. Aardige bezorger. Wat een verwennerij!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Els Maasson
27 februari 2021

Zeer goed. 2 dagen van gegeten.

Christel
26 februari 2021

Heerlijke rijsttafel en keurig op tijd en warm bezorgd. Aanrader.

Heidi
25 februari 2021

Heerlijke maaltijd die op tijd werd bezorgd.

H.Kok
24 februari 2021

Gewoon erg lekker en smakelijk

Mara
23 februari 2021

Heerlijk eten, verzorgd en mogelijk gemaakt door zeer vriendelijke en kundige mensen! Aanrader voor alle liefhebbers

Fransien Bruggeman
22 februari 2021

Het eten was heel erg lekker en nog eerder bezorgd dan gepland! Voor herhaling vatbaar! Als je single bent is het wel lastig om aan die 25€ te komen! Nu at ik samen met een vriendin.

henk van ooste
22 februari 2021

Prima rijsttafel, zelf samengesteld. Bezorging een half uur later dan gevraagd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emiel
22 februari 2021

Gisteren BioPizza, vandaag BioToko. Een een-tweetje voor een weekend klussen. Wat een goede gerechten met smáák.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
21 februari 2021

Heerlijk!

Jeannet
21 februari 2021

Heerlijk eten en ook nog strak op tijd bezorgd. Een asnrader!

Hubert de Châtel
21 februari 2021

Uitstekende rijsttafels in goed afgemeten hoeveelheden

Ronald
20 februari 2021

Het was heel lekker, echt indisch.

Martin
20 februari 2021

Heerlijke maaltijd, op tijd bezorgd. Zoals gewoonlijk, uitmuntend

Kiki
20 februari 2021
Zantinge
20 februari 2021
Rita
19 februari 2021

Het was heerlijk, goed warm! Voor herhaling vatbaar!

ruiter
19 februari 2021

Onze eerste ervaring met de Bio Toko. We zijn zeer tevreden over de afhaalmaaltijd en hebben heerlijk gegeten. Porties goed van formaat.Voor herhaling vatbaar.

Roline
19 februari 2021

Was echt heel erg goed! Heerlijke verse ingrediënten. We hebben genoten. Jammer dat jullie niet ook in Haarlem zitten waar wij wonen.

Fred
19 februari 2021

Erg lekker! Kan de naam van het gerecht iets duidelijker op de afhaalbakjes?

Dineke Goetheer
18 februari 2021

Alles weer heerlijk en zo mooi op tijd ! Hartelijke groetjes van een trouwe klant ( inmiddels)

Linda
16 februari 2021

De rendang was zeer goed. De sambal boontjes wat waterig. Ei ok. Saté ok, wel weinig vlees per stokje. Service prima.

Anne
16 februari 2021

Heerlijk eten en snelle bezorging. Aanrader!

Gerre van der Kleij
16 februari 2021

Mijn twee online bestelde drievaksmaaltijden arriveerden binnen een half uur! En zoals altijd (ik ken jullie al langer) smaakten ze weer heerlijk. De bestelprocedure gaf geen problemen, al was het even zoeken eer ik door had dat ik op de naam van de bestelling ('drievaks vega') moest klikken om de componenten te kunnen kiezen. Maar dat kan aan mijn Linux Firefox liggen. ;-)

Freddy
15 februari 2021

Smaak is voortreffelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen
15 februari 2021

Heerlijk gegeten en lekker bio..zoals altijd als we bij de Bio Toko eten afhalen!

Hein Alberts
15 februari 2021

Helemaal goed! Bezorgd op de fiets over gladde fietspaden!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tibor
15 februari 2021

Hele mooie smaken, nagenoeg niet van de (niet bio) toko te onderscheiden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liselotte
15 februari 2021

De gerechten van BioToko zijn zonder overdrijven verrukkelijk. Verfijnd van smaak, en het echt waard om met aandacht te eten.

Zantinge
14 februari 2021
Albert
14 februari 2021

Prima verzorgde bestelling, heerlijk gegeten.

Carla
13 februari 2021

Het eten was heerlijk! De Tunis aubergine was superlekker, de rendang mag wel wat malser. En het leek wel wat minder dan vorige keren, volgende keer mag het wel weer wat voller. De vegan Snikker en de vegan Oshawacake als toetje gedeeld met de buurvrouw: smullen!! Echte aanraders!

Mirjam
11 februari 2021

Genoten van een overheerlijke rijsttafel met kleuren en geuren om helemaal blij van te worden.

Riet
9 februari 2021

Maaltijd was weer heerlijk, lekker op smaak met de juiste specerijen. De nieuwe 3 vakschotel is wel een uitkomst als je met twee kleine eters bent.

Philippe van der Voort
7 februari 2021

Echt heerlijk, zoals altijd!

Daisy
7 februari 2021

Altijd genieten van Bio Toko! Alles is gewoon verrukkelijk!

Margreet
7 februari 2021

We genieten altijd van jullie eten, gister was jammer genoeg de rendang erg taai en de bezorger had misschien een koprol gemaakt, de saus was uit alle bakjes gaan lekken. Verder prima!

Reactie van BioToko

Dat is vervelend. Goed dat je het meldt. Wij zullen er extra op letten.

Nella
7 februari 2021

Heerlijk gegeten. Zelfs voldoende voor 3 personen. Het was genieten!

Han van Geel
6 februari 2021
John
5 februari 2021

Weer lekker, weer goed! Volgende maand weer!

Dirk
5 februari 2021

Zoals altijd, helemaal goed 😋

Norwike Simoons
4 februari 2021

Zerr snelle en accurate levering van een heerlijke,-en tot onze verrassing warme!- maaltijd.

Diet te Laak
4 februari 2021
Katherine
4 februari 2021

Biotoko Zutphen was supersnel met leveren, eerder dan verwacht, en daar was mijn maag heel blij mee. Het eten was verrukkelijk zoals altijd. De kresengan lekker pittig maar niet te, de sambal boontjes heerlijk gekruid en perfect gekookt. En het was allemaal nog warm aangeleverd! Dankjewel, ik bestel zeker weer. Keer op keer! Want jullie eten is de beste Indonesische keuken in Zutphen.

Reactie van BioToko

Wat fijn dat het zo naar wens was. Tot de volgende keer

Karen
4 februari 2021

Heerlijke rijsttafel, vooral de vleesgerechten erg lekker! Bezorging was op tijd en het eten prima op temperatuur.

Engeltje
4 februari 2021

Het smaakt , als altijd, geweldig!

Goetheer
4 februari 2021

Weer heerlijk gegeten ! Een blije gast die er al “maanden niet uit” was geweest . Fijn om dan samen te kunnen “rijsttafelen”!

Reactie van BioToko

Goed om te horen en graag tot een volgende keer.

Ruud Kuijvenhoven
1 februari 2021

Heerlijke vegetarische rijsttafel. Gevarieerde gerechten. Mooie combinatie van koude en warme gerechten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hein Alberts
1 februari 2021

Bestelling ging gesmeerd en op tijd bezorgd. En heel lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Florentine
31 januari 2021

Super lekker!!!! Ruime keuze, heerlijk!

truus
31 januari 2021

Erg lekker!

Joop Wigman
31 januari 2021

We hebben heerlijk gegeten, bezorging was mooi op tijd.

Marion Leupen
30 januari 2021

Heerlijk gegeten, t was alsof we uit eten waren! Vraagje : bestaan er ook verpakkingen, die niet zoveel plastic afval geven? Het is zo jammer van jullie bio- logo.

Reactie van BioToko

Dag Marion. Fijn dat het zo naar wens was. Er bestaan wel andere verpakkingen die minder milieu belastend zijn. Echter zijn die niet makkelijk in gebruik mbt het verwarmen van het eten. Het plastic waar gebruikt wordt voor deze bakjes is van de hoogste kwaliteit en kan tot 7 keer gerecycled worden mits het natuurlijk goed gescheiden aangeleverd word. Zie onze website voor meer informatie. www.biotokoholland.nl

LE
30 januari 2021

Heerlijk gegeten, smakelijk en niet teveel en niet te weinig. Bezorger was een kwartier te vroeg. Maar dat liever dan te laat☺️.

Tom
29 januari 2021

Zeer smaakvol en ruim voldoende gegeten

Alwin
29 januari 2021
Leo
29 januari 2021

Heerlijke afhaalmaaltijd, voldoende voor 2 personen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Koko
29 januari 2021

Zoals altijd heerlijk gegeten, goede temperatuur, snelle bezorging (20 minuten)

Anne Kasteel
27 januari 2021

Heerlijk eten handige service

bas
24 januari 2021

heerlijk gegeten en top bezorger

Schoenmakers
23 januari 2021

Zoals altijd: heerlijk! Én stipt op tijd bezorgd. Absolute fan 😍

Joos en Koos
23 januari 2021

Heerlijk gegeten!

Margreet
23 januari 2021

Heerlijk eten en op tijd en warm bezorgd. Wel jammer van al het verpakkingsmateriaal, hoe zou dat kunnen veranderen......??

Roeltje van den Berg
22 januari 2021

Heerlijk eten

Reactie van BioToko

Fijn dat het zo naar wens was. Er bestaan wel andere verpakkingen die minder milieu belastend zijn. Echter zijn die niet makkelijk in gebruik mbt het verwarmen van het eten. Het plastic waar gebruikt wordt voor deze bakjes is van de hoogste kwaliteit en kan tot 7 keer gerecycled worden mits het natuurlijk goed gescheiden aangeleverd word. Zie onze website voor meer informatie. www.biotokoholland.nl

Iris
22 januari 2021

Het eten was fantastisch lekker, lang geleden dat ik zo’n smakelijke vega-gerechten heb gegeten!

Annet
22 januari 2021

Heerlijk gegeten. Via de app snel besteld en betaald Alles staat klaar wanneer je het ophaalt

Lamme
18 januari 2021
Patrick
18 januari 2021

Kwaliteit is prima. Het is heerlijk smaakvol eten. Bezorging is goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lida
17 januari 2021

Prima! Precies op de afgesproken tijd geleverd; lekker als altijd en nog heel goed warm. Wat een luxe dat dit kan!

Hans Leeflang
16 januari 2021

Klasse. Alles is op! Smakelijk. Niet vet. Zoals we gewend van jullie zijn. Ik heb er 2x25 minuten rijden voor over🙂

Keunen
16 januari 2021

Even lekker als altijd Alleen dit keer was het niet echt warm Lastig als je geen magnetron hebt

‘T Hart
16 januari 2021

Prima

Alwin
15 januari 2021
Stefan
14 januari 2021

Veel keus en stuk voor stuk erg lekker. Vriendelijk personeel. Een aanrader!

Karin
14 januari 2021

Kwaliteit was wel goed, maar vond er weinig smaak aan zitten. Voor mij geen tweede keer.

Tim
11 januari 2021

Zoals altijd heerlijk! Lekker en gezond eten, heel troostrijk.

Joop &Iris Haarman-van Vemden
10 januari 2021

Het was weer heerlijk! We hebben uiteraard afgehaald en thuis in de oven opgewarmd... onze vraag is of er een milieuvriendelijker manier is om te verpakken, serieus veel te veel plastic...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Rouwenhorst
10 januari 2021

Het is nu de 2e keer dat we bij jullie besteld hebben,en vinden de kwaliteit super,ga zo door, jullie hebben er in ieder geval een vaste klant bij 👍👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Versluis
10 januari 2021

Weer prima

McKenzie
10 januari 2021

smakelijk, mals en vers, goed warm, voldoende,

Liesker
9 januari 2021

Heerlijk eten en alles prima verzorgd!

C. Donkers
9 januari 2021

Goede bezorging, levering in verschillende bakjes daardoor behoud smaak product. De hoeveelheid is niet voor 2-3 personen. Maar 2 personen die normale hoeveelheid eters zijn. De seroendeng is echt teveel. Zeer smaakvol.

Vrouwholle
9 januari 2021

Online besteld en betaald. Om 18.00 afgehaald. Er staat 7 man personeel en er is er maar 1 die klanten helpt. Had de pech dat er 1 klant voor mij ook nog menu’s bestelde. 15 minuten staan wachten. Er had op zn minst iemand bij kunnen springen om de bestellingen af te geven. (Bestelling lag klaar) Kwaliteit van het eten was redelijk, behalve de saté. 3 zielige stokjes voor €5,95 waar samen nog geen 75 gram vlees aan zit. Sorry, maar de Toko is niet meer wat het geweest is.

H.Kok
5 januari 2021

Ivm corona besteld voor bezorging. Werd op tijd bezorgd. Eten was goed warm en lekker. We waanden ons qua smaak even in een warung op Bali.

Engels
5 januari 2021

Prima gegeten! Ondanks de afstand van het restaurant naar huis was het zeker nog warm. Voor herhaling vatbaar!

Tammo Kroesen
4 januari 2021

Was heerlijk lekker warm nog we konden het wel makkelijk op met zijn tweeën

Maria
4 januari 2021

Jammer kreeg verkeerde geleverd en dan wel nageleverd maar ja eerst gedeelte en dan de rest. Sorry dat eet niet met plezier En zelf gemaakte saté saus??? Dan weet je ook wat de brokstukken erin zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koning
2 januari 2020

Superlekker allemaal! Niet te pittig, gewoon echt goed!!

Dick
2 januari 2020

Uitstekende kwaliteit, snelle bezorging.

Rachel Gasper-Rothengatter
1 januari 2020

Het was weer heerlijk!

Teunissen
31 december 2020

Alweer die heerlijke smaken ! Dank daarvoor.

Eva
30 december 2020
Joey
29 december 2020

Was alweer een tijdje geleden, maar we hebben weer erg genoten van de vegan rijsttafel. Goede portie.

Robert Schuurman
29 december 2020

De online geplaatste bestelling stond op tijd klaar om afgehaald te worden. Later de maaltijd thuis -ook aan onze gasten- geserveerd. Uitstekende kwaliteit en wij hebben allen genoten van een gevarieerde en smakelijke (indische) kerstmaaltijd waar wij met genoegen op terugkijken. Bedankt!

Peter Meuris
28 december 2020

Zeer vertrouwd. We deden koud afhalen dit keer. Zelf opwarmen is even een dingetje als je niet alles tegelijk kan opwarmen. Maar uiteindelijk. Prima kwaliteit eten. Wie nog niet bij biotoko heeft gegeten, daag ik uit. Doen!! Noot voor de websitebeheerder. Holland staat er in de menubalk. Dat is alles ten westen van Amersfoort. Het is Nederland......

Bert de Ritter
26 december 2020

Alles was perfect : goed, snel en lekker

Frans Wittenberg
24 december 2020

Heerlijk eten! Gevarieerd en goede smaak. Portie Mihoen ontbrak. Zou fijn zijn als je ook de drievaksmenu's via de site kan bestellen

Annet
23 december 2020

Weer heerlijk gegeten, altijd de moeite waard en makkelijk via de site te bestellen! Thuis opwarmen heeft mijn voorkeur.

Sjanna de Waal
21 december 2020

Heerlijk genoten van de eerste keer 'afhaal' biotoko! Gaan we zeker vaker doen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk Oostendorp
20 december 2020

Prima kwaliteit en heel smaakvol. Echt een feestje zo'n heerlijke rijsttafel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Diermen
20 december 2020

De eerste bestemming na twee maanden buitenland. En niet voor niets! :) was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van der Voort
20 december 2020

Heerlijk, zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roel
20 december 2020

prima gerechten, betaalbaar en op afgesproken tijd bezorgd.

Anke
20 december 2020

Het was heerlijk! Goed warm, perfect op tijd. Hele goede service.

Aimee
19 december 2020

Het is super als je een keer niet wilt koken en dan sta je in het restaurant en het ruikt zo lekker, bijna moeilijk te wachten tot je thuis bent met zn allen aan tafel; als jullie in kokosolie zouden bakken ipv koolzaad was gezonder dan kwam ik vaker een pakketje bestellen. dank en sterkte ; hartelijke groet , A

Li
18 december 2020

Vriendelijk en goede services! Wij genieten altijd van het heerlijk Indische eten..

Els Weultjes
18 december 2020

Heel goed verzorgd. Alleen vraag ik mij af of je niet beter de gerechten in de ronde bakjes kunt vervangen voor een vierkant plastic met vakjes . Was maar een idee. Vriendelijke groeten Els Weultjes

Dasja
18 december 2020
GW van Amstel
17 december 2020

gewoon niet lekker. Nauwelijks indonesisch te noemen

Teunissen
17 december 2020
Jos
17 december 2020

Makkelijk online bestellen, keurig op tijd geleverd, warm en goed van smaak.

Bert van Luijn
16 december 2020

Altijd heerlijk, mals vlees, pittig, zeer smakelijk, uitstekende service, constant hoog niveau

Roos
16 december 2020

Heerlijk!

Nicolle
15 december 2020

Keurig op tijd bezorgd, was goed warm en smaakte heerlijk. We hadden allemaal losse gerechtjes besteld. Meest vegetarisch. In het hotel laten bezorgen omdat vanaf vandaag geen eten meer mocht worden geserveerd in het restaurant. Was een geluk hij ongeluk.

AG versluis
15 december 2020
Rob
14 december 2020

Wat ik jammer vind is dat ik ondanks er over gebeld heb en afgesproken had, toch rijst krijg IPV de afgesproken nasi!